Nuffnang Ads

Tuesday, December 8, 2009

Benar Dunia hampir Qiamat ??

Heboh .. Heboh ... Heboh .. Tapi bukan sure HEBOH

Diseluruh dunia Islam gempar .. sekarang ni heboh pasal warga Malaysia bertukar jantina kemudian berkahwin dengan seorang suami yang bukan Islam dan tinggal di luar negara.. udah jadi macam keadaan di negara jiran ..

apa-apa pun bacalah dibawah ini salah satu tulisan dalam blog seluruh dunia itu;


Rasanya semua orang dah tau kot kisah si Mohammed Fazdil Min Bahari atau lebih dikenali dengan nama Fatine selepas bertukar jantina dari seorang lelaki kepada seorang perempuan. Kini menetap di UK selepas berkahwin di sana, Fatine dikatakan takut untuk balik Malaysia kerana menerima terlalu banyak kutukan dan kejian atas perbuatannya.

Luahan hati Fatine dalam suratkhabar semalam sangat-sangat menyedihkan. Katanya dia adalah seorang wanita yang dilahirkan di dalam badan yang salah. Itu yang dia buat pembedahan tukar jantina tue. Sekarang nie Fatine amat-amat bahagia di samping suami tercinta.

Tapi jangan ingat dia tak sembahyang, puasa dan sebagainya tau. Dia kata semua benda tue dia buat lagi. Dia tak tukar agama kepada agama suami dia. Tetap maintain agama Islam. Suami dia agama suami dia, Fatine tetap agama Islam.

Apa pendapat anda dalam hal ini??

No comments:

Iklan

Ingin Berhenti Merokok ?

Malaysia Web Server